23.05.2010 12:11 (преди 13 години и 11 месеца) | deezel14 | показана 2413 пъти
Рекламите на Аpple, в които готиният млад мъж (Mac) и чичко PC споделят проблемите си няма как да бъдат подминати с безразличие и са се превърнали в неизменна част от IT попкултурата. За съжаление Apple са решили да намалят хумора в своя бренд и оттук нататък се спира снимането им.
Първата Get a Mac реклама е създадена през 2006 от TBWA\Media Arts Lab, които са наети от Apple специално за целта. Методът на поднасяне е революционен за времето си, като същевременно с много тънък хумор успява да покаже недостатъците на Windows компютрите. Сценарият на всички от кратките клипчета е подобен - PC (Джон Ходжман) се оплаква на Mac (Джъстин Лонг) от всички проблеми и трудности, на които е подложен или се опитва да покаже колко по-добър е от него. Mac пък се държи безразлично и често предлага помощ на PC. Накрая персонажът на Ходжман не успява да реши проблема си. Не е известно защо Apple спира рекламите, но най-вероятно става въпрос за смяна на маркетинговия план. Основната рекламна страница в сайта им вече е Why you'll love a Mac, която точно и ясно представя предимствата на техните компютри пред PC-тата. Възможно е да се търси по-директен подход към потребителите. Тук можете да видите пълен списък с описания на всички реклами, включително ексклузивните за Великобритания и Япония.