Потребителите, използващи поща в Yahoo и имащи добавка за блокиране на рекламно съдържание в техния браузър, определено са изпитали неприятни емоции. От няколко дни в интернет валят сигнали от недоволни потребители, които нямат възможност да проверят собствените си мейл акаунти, освен ако не деактивират ръчно софтуера блокировач на реклами. Потърпевшите използват браузъри Google Chrome и Mozilla Firefox, но засега няма сигурна информация дали пощенските кутии са достъпни през други браузъри с ад-блок добавка. По този начин от Yahoo извиват ръцете на дългогодишните си потребители използващи пощенската им услуга, като ги принуждават да деактивират блокиращите си добавки, за да могат да видят пощата си. Засега няма официално съобщение от компанията по този въпрос, но подобна политика не е новост. Различни страници в интернет отказват достъп до съдържанието си, ако използвате софтуер за блокиране на реклама. Спорно е обаче дали подобна политика би донесла успех на даден сайт или ще генерира загуби.
А видяхте ли нашата статия разглеждаща този конфликт? Блокиране на реклама в интернет. Тестове на различни програми и анализ на проблема.