download.bg
 Вход Списание  Новини  Програми  Статии  Форум  Чат   Абонамент  Топ95   Архив 

ФАКТУРИ 2017 - 01.01.2017


Софтуер за издаване на фактурни документи.


Изтегли (18002 KB)

Визитна картичка на програмата

Автор: ПРОСИСТЕМС ЕООД
Лиценз: Demo
ОС: Windows All 
Големина: 18002 KB
Обновен на: 17.01.2017 от prosystems
150135 показвания, 43788 сваляния  Статистики

Потребителите, изтеглили тази
програма свалят още:

StoreHouse LITE 2.6.13.3
Парични плащания и Фактури 5.2
ПОЛИКОНТ - Фактури 3.15

Публикации в списанието


няма публикации
 
Highslide JS

УДОБНО - БЪРЗО - ЛЕСНО

ФАКТУРИ 2017 е програмен продукт за отпечатване на фактурни документи. Насочена е към всички категории потребители. Инсталира се лесно. Лесна за работа. Печата на Български, Английски и Гръцки език. Възможност за справки и редакция. Запис на документите в PDF, TIFF, DOC файл. Изпращане на документи по e-mail. Работи с всички версия на Windows, включително и Windows 10

Съобразена със ЗАКОНА ЗА СЧЕТОВОДСТВОТО към 2017 г. :

Вашите фирмени данни са под Ваш контрол:

    - Можете да работите дори без достъп до интернет.
    - За разлика от "безплатните" приложения издържащи се от реклама. Вашата информация е под ваш контрол , на вашия компютър. Никой НЕ МОЖЕ да достъпва без ваше разрешение най - чувствителната информация за вашата фирма - клиентите и размера на приходите , като ги използва за маркетингови цели по свое усмотрение.
   - Зад ФАКТУРИ 2017 стои реална фирма с хиляди клиенти, на чиято поддръжка можете винаги да разчитате, а не анонимен доставчик на "безплатни" услуги , който по всяко време може да откаже достъпа ви до услугите, без да ви дава никакво обяснение.

НОВО - Архивиране със защита от разпространените крипто вируси:

 Програмата може да бъде настроена да прави архив при изход. Като архива е във формат който е защитен от повечето крипто вируси. От СЕРВИЗНИ, НАСТРОЙКИ може да се настрои период на архивиране.

Програмата работи напълно самостоятелно:

    - Всичко необходимо за работата и под Windows е включено в инсталационния пакет.
    - НЕ ИЗИСКВА инсталирането и настройката на каквито и да било външни програми, офис пакети, сървъри, фреймуоркси и т.н. ВСИЧКО НЕОБХОДИМО Е ВКЛЮЧЕНО И НАСТРОЕНО.
    - Минимална резолюция на дисплея 800х600.

Изключително бърза:

    - Може да издаде нов документ буквално за няколко секунди. Има възможност за копиране на съдържанието на вече издаден документ в нов документ, като по този начин се спестява преписването. ( Например - След плащане по проформа фактура, може да се издаде съответната фактура като се копира съдържанието от проформа фактурата . )

Програмата отпечатва следните видове документи ( На БЪЛГАРСКИ и АНГЛИЙСКИ) :

    - ФАКТУРA
    - ФАКТУРА по КАСОВА ОТЧЕТНОСТ
    - INVOICE
    - ПРОФОРМА ФАКТУРA
    - ПРОТОКОЛ по чл.151в ал.3
    - ПРОТОКОЛ по чл.116
    - ПРОТОКОЛ по чл.117.
    - ПРОТОКОЛ по чл.90
    - СТОКОВА РАЗПИСКА
    - ПРОТОКОЛ ЗА САМОЛЕТЕН БИЛЕТ
    - И ДР.

   Освен стандартните изброени видове документи, можете да създавате и ваши документи със структура на фактурния документ. ( Например - Приемо предавателен протокол, ОФЕРТА и т.н ) Както и да симулирате издаването на фактури от различни "кочани" - с различен диапазон на номерата.

Програмата отпечатва документите на Български , Английски и Гръцки език

    Можете да отпечатате един и същи документ само на Български, само на Английски, само на Гръцки език или едновременно на Български и Английски. Можете да запишете документа в PDF Файл

БЪЛГАРСКИ и частичен АНГЛИЙСКИ интерфейс

    Главното меню на програмата може да бъде на БЪЛГАРСКИ или на АНГЛИЙСКИ език.

ФАКТУРИ 2017 Има два варианта:

    - ЕДНОФИРМЕН - Можете да издавате документи, само от името на една фирма. ( Ако имате една фирма )
    - МНОГОФИРМЕН - Можете да издавате документи, от името на неограничен брой фирми. ( Ако имате няколко фирми и желаете да издавате фактури за всичките си фирми от една програма)

Програмата работи в мрежа

    Можете да я инсталирате на няколко компютъра и да използвате обща база данни, която се намира на някой компютър или на сървър. ( Допълнителните лицензи се заплащат отделно )

Програмата следи номерата автоматично

    Не е необходимо да следите номерата. Достатъчно е преди да започнете да издавате документи да зададете началния номер и програмата ще следи поредността на номерата автоматично. ВНИМАНИЕ !!! Програмата дава номер на документа едва след като го запишете. Това е направено така, за да не се получават дупки или повторения в номерацията , дори когато работите в мрежа от няколко компютъра едновременно.

Програмата е многовалутна

    Могат да бъдат издавани документи във всякакви валути. Стандартно са въведени BGN, EUR, USD, но могат да бъдат добавени неограничен брой валути.

Програмата работи с баркодове.

    Програмата може да отпечатва баркодове и може да работи с баркод скенер.

Програмата предлага избор на дизайн на бланката

    В програмата има заложени няколко дизайна на печат на документите които могат да бъдат избирани. В многофирмения вариант, можете да зададете различен дизайн на документите за всяка собствена фирма. Различните бланки са зададени предварително в програмата и можете да избирате измежду тях. Ако желаете в програмата да се включи бланка по ваше желание, това се заплаща отделно в зависимост от сложността на изпълнение.

Лесна за работа

  Данните се попълват много лесно. В описанието можете да пишете както свободен текст, така и да избирате от номенклатура със стоки и услуги. Можете да вмъквате и изтривате редове. Поддържа се база данни с контрагенти, банкови сметки, видове плащания , валути, видове документи, номератори. Сумата за плащане се изписва автоматично с думи.

Можете да направите лесно справка :

  Можете да направите справка за издадените документи: за период по дата на издаване, за период по дата на падеж, по клиент, по вид документ, по вид плащане, анулирани/неанулирани, платени/неплатени. Можете да направите справка и по номенклатура. Справките могат да бъдат експортирани в MS Excel (не е необходимо да е инсталиран).PDF. В досието на всеки клиент можете да видите бърза справка за издадените към него документи със съответните обороти, платени, неплатени, последен документ, документ с най-малка и най-голяма стойност.

Контрол на достъпа:

 Можете да ограничите достъпа до програмата с парола. Добавена е възможност да ограничавате достъпа на някой потребители на програмата до определени функции от менюто.

Контрол на плащанията:

 Можете да следите дали документа е платен. Възможност за неограничен брой частични плащания за всеки документ.

Проверка за валидност на ЕИК ( булстат номера ) и регистрация по ДДС и КАСОВА ОТЧЕТНОСТ:

 Програмата проверява автоматично дали въведения ЕИК е валиден и извежда съобщение ако има грешка, като ви позволява да въведете и номера които не са валидни- например при контрагенти от друга държава.
 Като допълнителна услуга се предлага проверка за регистрация по ДДС и КАСОВА ОТЧЕТНОСТ на контрагентите.

Връзка с касови апарати на ДАТЕКС:

 Програмата отпечатва автоматично касов бон ако плащането е в брой. За сега се поддържат касовите апарати на фирма ДАТЕКС (чрез модула им за връзка с компютър FPrint)

Експорт на документите :

 Програмата предлага експорт на издадените документи в формат XML. Съвместим с системата за електронни фактури Е-ФАКТУРА

Програмата предлага експорт на списъка с издадените фактури в два различни формата подходящи за импорт във някой счетоводни програми .

Изпращане на документите по e-mail:

 Чрез вградения емейл клиент програмата може да изпраща директно документите които издавате. Можете да използвате собствен SMTP сьрвьр или free GMAIL акаунт. Изпращане на документите в 3 различни формата ( PDF,TIF,DOC ). Има възможност освен на клиента да изпращате автоматично копие от e-maila и в счетоводството и до вашия е-маил.

Крайна дата за плащане

 За всеки клиент може да бъде зададен различен срок за отложено плащане. Като при избора на клиент крайната дата за плащане се попълва автоматично. Възможно е да се избере и срок по подразбиране за всички останали клиенти.

Взъможност за въвеждане на ед.цена с ДДС

В бланка No18 е възможно да се въвежда ед. цена с ддс, като ед.цена без ддс се изчислява автоматично. На печат излиза само цената без ддс.

Възможност за въвеждане на различен процент ДДС за всеки отделен ред.

В бланка No19 е възможно да се въвежда различен % ДДС за всеки отделен ред в един и същи документ. При условие, че закона го позволява за вашият случай. В тотала на данъчната основа се калкулират само редовете в които се начислява ДДС. Тотала на ДДС и Данъчна основа се отпечатват в ЛЕВА независимо от избора на валутата.

ОС

Програмата работи под Windows 95,98,Me,2000,XP,Vista, Windows7, Windows8 , Windows10

Демо версията е с пълна функционалност :

     Демо версията е напълно функционална в рамките на 30 дневния демо период. Можете да започнете да издавате реални документи с демо версията веднага.

В цената е включен :

  Едногодишен абонамент за техническа поддръжка и актуализации през интернет. ( Важи от датата на закупуване, след регистрация в сайта http://prosystems.bg )

Лесно закупуване и активиране:

1. Попълвате заявка -> ЗАЯВКА . В края на процеса получавате автоматично ПРОФОРМА ФАКТУРА.
2. Плащате сумата по проформа фактурата.
3. Получавате потвърждение и електронна фактура за плащането
4. Активирате автоматично през интернет. ( с 1 натискане на бутона АКТИВИРАЙ )

ФАКТУРИ 2017 може да бъде закупена и на USB 2.0 Memory Flash Drive / Работи под Windows XP, Vista, Windows7, Windows8.1, Windows 10 /

Ограничения: 30 дневна демо версия


Мнения на потребители

74 мнения, стр. 1 2 ... 6 7
Твоето мнение

  • Четвъртък, 29.04.10, 17:55, prosystems:
    ” А може ли да издава гаранциони карти ? „

    Здравейте,

    стига да има интерес , в някоя от следващите актуализации можем да включим специален модул за издаване на гаранционни карти. А иначе в сегашния вариант можете да създадете документ гаранционна карта , но той по скоро ще има визията на фактурата ( има опция колоните с цените да не се печатат )
        Ако има интерес към такъв модул , моля пишете за да го включим. Всички полезни предложения и препоръки, които са от интерес и са предложени от голяма група от потребителите се разработват и добавят в следващите версии.
       С предложения и препоръки - Моля пишете на следния адрес development@prosystems.bg
     
    Успешна работа:
    PROSYSTEMS Ltd.

  • Четвъртък, 29.04.10, 18:05, prosystems:

    Благодарности за линка.

    Поздрави:
    PROSYSTEMS Ltd.

  • Вторник, 04.05.10, 00:49, ss_mario:
    Писах ви за картите на емайла. Имам обаче още два въпроса. Мога ли да подписвам с електронен подпис за да изпращам по интернет и ако излезе нова версия и какво ще стане с данните които съм въвеждал , отново ли ще трябва да почвам да въвеждам всичко.
  • Вторник, 04.05.10, 09:03, prosystems:
    ” Писах ви за картите на емайла. Имам обаче още два въпроса. Мога ли да подписвам с електронен подпис за да изпращам по интернет и ако излезе нова версия и какво ще стане с данните които съм въвеждал , отново ли ще трябва да почвам да въвеждам всичко. „

    Здравейте,

    По въпроса за електронния подпис и e-mail :
    В програмата са предвидени три начина, за да направите това.

    1. Класическо подписване - В програмата има вградена функция експорт на документите в PDF файл. След като запишете документа в PDF файл, можете да го подпишете с електронен подпис. За самото подписване трябва да имате валиден електронен подпис и програмка PDF Signer ( обикновенно я има на диска който са ви дали с електронния подпис ) Подписан по този начин документа може да бъде изпратен по е-mail. Така изпратен документа се приема за оригинален документ.

    2. Подписване с ШИФЪР ( много често се бърка с електронен подпис ) . В програмата, за всеки потребител ( съставителя на документите ) може да бъде въведен персонален код ( шифър ). При издаване на документ, на мястото на подписа се отпечатва въведения шифър. а в края на документа се отпечатва текст цитиращ законовите основания за тази замяна.
    От къде се получава шифъра ? - Управителя на фирмата издава вътрешна заповед в която се указва - че подписа на лицето ... се заменя със следния шифър ..... ( произволна комбинация цифри, букви). Така изпратен документа се приема за оригинален документ.

    3. Ако имате сканиран подпис и печат,в програмата има функция, с която можете да ги вмъкнете в издавания документ. Записвате документа като PDF , който можете да изпратите по е-mail. Операцията е равносилна на това да принтирате документа, да го подпишете и подпечатате и след това да го сканирате за да го изпратите по e-mail. За разлика от предните два начина в този случай клиента трябва да получи оригинала ( лично или по пощата )

    По въпроса за новите версии:

    Ние приемаме отговорно взаимоотношенията си с клиентите, така че сме помислили и за това. Преминаването към нови версии става с актуализационен файл (не е еднакъв с инсталационния !!!) - който запазва всички данни които сте въвеждали до момента на актуализацията.

    Успешна работа:
    PROSYSTEMS Ltd.

  • Понеделник, 29.11.10, 18:31, вито115:
    Изглежда много полезна програма!
    Чудесно е изработена. Помислено е за всичко.

Платени препратки

Рекламни чанти
Екстрапак произвежда рекламни чанти
и опаковки от хартия и (био)полимери
Bags.BG
bgERP
Управлявайте фирмата си
с безплатен, уеб базиран софтуер
www.bgerp.com
Яки графични станции
Рендиране в реално време
и на най-тежките обекти - от Перси ООД
www.persy.com
Опаковки и консумативи
Екстрапак ООД предлага повече от
300 вида опаковки и консумативи
www.extrapack.com

вашето каре - тук

за нас | за разработчици | за реклама | станете автори | in english  © 1998-2017   Experta Ltd.