Hotel Management System е професионален софтуер за управление на хотели. Той притежава изключително приятен интерфейс, който значително подпомага за бързото ориентиране за работа с продукта.
Hotel Management System не спира своето развитие и непрекъснато се подобрява, като с лекота може да удовлетвори нуждите на малки и големи хотели.
Hotel Management System освен че ви помага да събирате и обработвате нужната ви информация, предлага и голям набор от справки и система за изготвяне на собствени документи.
Основни функционалности
- Хотелски фирми - може да разпределите хотела в зависимост от различните фирми които имат дялово участие.
- Хотелска структура - изключително лесно може да създадете хотелската си структура, като укажете броят на хотелите, сградите, етажите и стаите.
- Ценови листи - ценови листи за стаите и услугите, като може да създавате собствени такива за различните сезони.
- Каси - създаване на каси и следене на тяхната наличност. Теглене, внасяне и трансфер между каси.
- Рецепция - резервации, настаняване, напускане и други. Основното меню на рецепциониста. Всичко става изключително лесно. Възможно е да настаните всички стаи в хотела само за минута.
- Резервации
- Настаняване
- Настаняване от резервация
- Настанени гости - информация за настанените в момента гости
- Настанени фирми - информация за фирмите използващи услугите на хотела
- Периодични задачи - може да създавате собствени задачи през колко дни се сменят чаршафите или се почистват стаите.
- Адресни карти - списък на лицата вписани с адресни карти. Печат на списъка. Печат на адресните карти.
- Клиенти - номенклатура с клиентите.
- Фирми и партньори - номенклатура на фирмите и партньорите използващи услугите на хотела. Тук може да включвате и туроператорите. Може да се задава договорен процент отстъпка.
- Финансови операции - внасяне, теглене и трансфер между каси.
- Фискални устройства - настройка за връзка с фискално устройство.
- Схема на хотела - графичен изглед на хотела по стаи и графично по период за време.
- Преместване на гостите - преместване на гостите от една в друга стая по избор.
- Добавяне на услуги - възможност за добавяне на различни услуги към сметките на гостите или на стаята.
- Плащания - отразяване на плащанията - на определен гост или на сметката на стаята.
- Напускане на гост
- Напускане на стаята
- Система за справки - налични са "основни" справки за всички извършвани операции. Може да използвате тези "основни" справки за съставянето на собствени такива, като вие определяте нужните параметри за всяка създадена справка.
- Система за документи - програмата разполага с вградени документи за различните операции. Отделно вие можете да използвате такъв документ, като си направите собствен, който да съвпада точно на вашите нужди. Системата за документи е с графичен итерфейс и позволява много възможности, включително местенето на елементите и тяхното позициониране с мишката.
- Потребители с контрол на достъпа - може да ограничавате достъпа на персонала, като задавате до точност кои функции на програмата може да използва всеки един от тях.
- Софтуер за телефонна централа, работещ с програмата.
- Модул "Свободни услуги" за отразяване на ползвани услуги от клиенти, които не са гости на хотела, но ползват такива услуги предлагани от него.
- Експорт към "Бизнес навигатор".
- Модул "Регистър" за създаване на файл за полицията и справка нощувки за общината.
За още информация посетете www.emgsoft.net
За да работи програмата трябва да имате инсталиран .NET Framework 2.0.