Социалната мрежа Инстаграм въведе нови инструменти за безопасност и сигурност. Активният помощен център позволява на потребителите да докладват и разрешат проблеми с достъпа до акаунта си. Това може да бъде изключително полезно в случай, че акаунта на даден потребител и бил хакнат и той вече няма достъп до него.
Ако имате такъв проблем, посетете помощния център на уеб-сайта на Instagram. Ще бъдете попитани дали проблемът се отнася до хакнат акаунт, забравена парола, представяне под чужда самоличност, загуба на метод за двуфакторно удостоверяване или деактивиран акаунт. След като изберете проблема, можете да следвате поредица от стъпки, които да ви помогнат да възстановите достъп до акаунта си.
Сред опциите, за да потвърдите, че даден акаунт е ваш, е да помолите ваши познати за помощ, като те потвърдят вашата самоличност. Вашите приятели ще имат 24 часа, за да отговорят на заявката. Ако го направят, Instagram ще ви позволи да нулирате паролата си.
Занапред потребителите ще започнат да виждат синя значка за потвърдени акаунти на повече места, като в Stories и Директни съобщения (DM). Според Instagram, това ще помогне на потребителите да разберат дали даден акаунт, с който взаимодействат, е истински.