Преди три месеца ви информирахме за
Сериозен спад при продажбите на таблети и сега тази тенденция се запазва. И през второто тримесечие на тази година пазара за таблети е отчел намаляване, този път с 13,6%, в сравнение със същия период на 2021 г.
Анализатори отбелязват, че този сегмент от пазара регистрира отрицателна динамика за четвърто поредно тримесечие.
Apple продължава да е убедителен лидер с почти 35% дял. На второ място се позиционира Samsung с дял от 20%. Регистрираме разместване на третото място, където вече е Lenovo с 10% дял, а четвърта позиция е за Amazon (9,5%). Huawei допълва челната петица със своите 4,9%. Всички останали доставчици на таблети заедно държат около 20% от продажбите в световен мащаб.
Свързани новини - Сериозен спад на пазара за персонални компютри в регион EMEA