Продадените продукти през тримесечието достигат 24.9 млн. - 59% увеличение в сравнение със същия период на миналата година. Продажбите за периода са 3,112 млн. евро, отчитайки 55% ръст от референтното тримесечие на 2006 г. Нетните приходи в евро за Q2 2007 са 220 млн.
„Sony Ericsson продължава да завладява пазарен дял във висококонкурентния пазар, предлагайки по-богата от всякога гама от продукти. Финансовите ни резултати за Q2 2007 са отражение на изграждането на нашата марка в ключови категории като изображения, музика и мултимедия, което включва и телефони на по-конкурентни цени”, казва Майлс Флинт, Президент на Sony Ericsson. „Очакваме пазарът през 2007 да остане конкурентен, но с последните ни модели от сериите Walkman® and Cyber-shot(TM) целим да растем по-бързо от пазара."
По време на тримесечието Sony Ericsson разшири своя дял в Латинска Америка, Западна Европа и CEEMEA (Централна и Източна Европа, Близкия Изток и Африка), благодарение на моделите от нисък и среден ценови клас като W300 Walkman®, W200 Walkman®, K310 и Z310 телефони. В същото време компанията затвърди продуктовата линия, като представи много нови модели в различни ценови категории, включително K850 – емблематичен HSDPA Cyber-shot(TM) телефон с 5 мегапикселова камера, W960 – ново поколение Walkman® с 8GB памет и др.
След като изрази намеренията си да установи производствен процес в Индия чрез глобалните си партньори Flextronics и Foxconn, през изминалото тримесечие компанията обяви планове да отвори собствено звено за проучване и развитие в Шенай, Индия тази година.
Sony Ericsson предвижда, че през 2007 общият пазар на мобилни телефони ще достигне 1.1 млрд. продадени единици.
Компанията смята, че през Q2 на 2007 е разширила пазарния си дял с около 3 процента в сравнение със същия период на миналата година – от 9%.