Орлин Дочев, директор „Решения за управление на бизнеса” в Майкрософт България
Microsoft Dynamics CRM е софтуерно решение за управление на взаимоотношенията между компаниите и техните клиенти. Предлага се пълна отчетност на информацията свързана с конкретен клиент, която се събира в продължение на пълния цикъл на взаимоотношенията му с организацията – от първия контакт, през покупката, до след продажбените дейности. Софтуерът интегрира всички необходими данни за оптимизиране на дейностите по продажби, маркетинг и сервизно обслужване.
Орлин Дочев, директор „Решения за управление на бизнеса” в Майкрософт България поясни, че страната ни е една от малкото, които имат възможност безплатно да тестват пълната функционалност на продукта и то на родния език. За първи път е предприета подобна кампания която осигурява 30 дневен пробен период за всички желаещи да се запознаят с конкретния продукт. Кампанията ще е активна до края на юни месец 2010г.
Според Иво Дрешков, мениджър партньори „Решения за управления на бизнеса” в Майкрософт България, Microsoft Dynamics CRM е подходящо решение, както за малки и средни компании, така и за големи организации. Той допълни, че допълнително удобство за желаещите да изпробват новия продукт е, че не се налага да се ангажират ресурси за инсталация и първоначална настройка на системата, а всичко става през удобна уеб услуга.
Повече информация и възможност за регистрация ще намерите ТУК.