Е-култура
13.05.2010 09:55
(преди 13 години и 11 месеца) | dulo | прочетена 107 пъти
Вече трудно може да се намери голям търговски обект, в който да не се използва стандартен баркод. Голямото количество стоки и артикули налагат автоматизирането на процеса по правилното въвеждане на цената за всеки продукт. Информацията, записвана в стандартните баркодове вече е недостатъчна за описването на увеличаващият се голям обем артикули. Значително повече информация може да се запише в сравнително новите 2D баркодове. Двуизмерните щрих-кодове в данъчните декларации за 2010 година са добър пример за все по-масовото им навлизане в ежедневната практика. Какво всъщност се записва в 2D бар-кодовете на данъчните декларации? Може ли всеки да създаде и напечата, както и да прочита вече създадени двуизмерни бар-кодове? Отговор на тези въпроси може да намерите в настоящата статия.