Автор |
|
nikolatirolНед, 23.10.11, 13:04 |
В една лодка пътували трима: двама пътници и капитана. Едният от пътниците спял. Капитана навлизал все по-навътре в морето. Но времето започнало да се влошава, вълните ставали все по-високи. Будния пътник видял това и събудил другия като му казал: виж какво става! Трябва да накараме капитана да промени курса. Но онзи отговорил: Не ме интересува! Лодката е държавна! |
|
stiliyangrНед, 23.10.11, 18:25 |
Интересно. Да допуснем, че поне единият пътник иска да накара капитана да промени курса. И как да стане? То на капитана това му е работата, откакто си е...купил дипломата - сега някакъв си пътник да му казва накъде да "кара". Ами ако има няколко милиона пътници и 18 кандидат-капитани(от които само на първите 3-4 им се чува гласа - защото така е направена системата на кораба). И не става ясно първо кой какъв път смята да следва и второ - дали ще си държи на думите... |
|
joniewalkerНед, 23.10.11, 18:31 |
Пътниците разбират повече от капитана??? Значи са българи. |
|
stiliyangrНед, 23.10.11, 20:46 |
Именно. Аз много неща не разбирам: - кой реши да затвори онези блокове на АЕЦ "Козлодуй" - кой реши да започне строеж на нова АЕЦ по такъв начин - и изобщо имаше ли изобщо някаква яснота когато се постави началото на този проект, който сега някои наричат "гьол за милиарди" - кой реши да ни вкара в ЕС и НАТО без първо да обясни на хората какви са плюсовете и минусите и след това да направи едно референдумче - кои се облажиха от "заменките"(кон за кокошка) и от еврофондовете и какво става с последните сега - кой за кого и против кого работи и т.н. ... А бурята се вихри и всеки от кандидат-капитаните плюе по другите и/или си прави реклама... |
|
joniewalkerНед, 23.10.11, 21:08 | RE: Изборно
” Именно. Аз много неща не разбирам: - кой реши да затвори онези блокове на АЕЦ "Козлодуй" - кой реши да започне строеж на нова АЕЦ по такъв начин - и изобщо имаше ли изобщо някаква яснота когато се постави началото на този проект, който сега някои наричат "гьол за милиарди" - кой реши да ни вкара в ЕС и НАТО без първо да обясни на хората какви са плюсовете и минусите и след това да направи едно референдумче - кои се облажиха от "заменките"(кон за кокошка) и от еврофондовете и какво става с последните сега - кой за кого и против кого работи и т.н. ... А бурята се вихри и всеки от кандидат-капитаните плюе по другите и/или си прави реклама... „ Първия подпис за ангажимент за затваряне на енергоблок е на Н. Михайлова. И то не точно за затваряне, а за загробване на радиоактивни отпадъци. Ама срещу ангажимент за затваряне. И то за 250млн., демек - жълти стотинки. За нов АЕЦ започна да се харчат пари по царско време. Всъщност не е лошо да има още една централа, енергията след 10г. ще е толкова скъпа, че все ще има печалба. Е, все пак проблемът е колко общо $$ ще се похарчат и кога най-накрая ще бъде построена. Имам подозрение, че няма да ни датат да построим, ама да видиме какво ще стане. ЕС и НАТО всички политици вкупом се юрнаха да ни приобщават, първия май беше С.Паси. За заменките - всеки във всяко министерство началник по стълбицата е намазал. Кой за кого работи - преди почти във всяко министерство до кабинета на министъра имаше кабинет на съветския съветник. Сега - там явно е някой янки. |
|
stiliyangrНед, 23.10.11, 21:19 | RE: RE: Изборно
” ... Всъщност не е лошо да има още една централа, енергията след 10г. ще е толкова скъпа, че все ще има печалба. Е, все пак проблемът е колко общо $$ ще се похарчат и кога най-накрая ще бъде построена. Имам подозрение, че няма да ни датат да построим, ама да видиме какво ще стане. ... „
Точно това имах предвид по тази подточка. И още нещо, което не ми е ясно - каква е разликата ако: - изобщо не гласуваш - пуснеш недействителна бюлетина - гласуваш за някой, който няма реален шанс да спечели И тъй като аз съм в третата категория - чудя се какво да правя на балотажа. Отново трябва да мисля кое е "по-малкото зло"... |
|
nikolatirolНед, 23.10.11, 23:09 | RE: Изборно
” Интересно. Да допуснем, че поне единият пътник иска да накара капитана да промени курса. И как да стане? То на капитана това му е работата, откакто си е...купил дипломата - сега някакъв си пътник да му казва накъде да "кара". Ами ако има няколко милиона пътници и 18 кандидат-капитани(от които само на първите 3-4 им се чува гласа - защото така е направена системата на кораба). И не става ясно първо кой какъв път смята да следва и второ - дали ще си държи на думите... „
А нали капитана е избран от пътниците? И те имат правото и задължението да искат от него да следва техните искания. Освен това фигурите са алегорични... |
|
kookkiПон, 24.10.11, 00:09 |
Ако пътниците не познават капитаните, а и никой от тях не ги покани да се запознаят на по някой лев, пътниците остават да си спинкат по каютите, защото така или иначе нищо не зависи от тях, а и сигурно в момента не им е писнало от капитани. Чудният вариант е да се запознаят с всички и пак да спинкат блажено. Малцинството на кораба май са в чудна позиция, защото ги мислят за прости и манипулативни и всеки се натиска да се запознае с тях, пък те си дружат с определен, но им е кеф да познават всички, а капитаните с останалите не щът да се познават, защото им е ясно, че ще си поспиват, въпреки запознанството. |
|
nikolatirolПон, 24.10.11, 14:35 |
Мдаа, четейки написаното по-горе ми стана ясно защо лодката е потънала... |
|
electric_ccВто, 25.10.11, 12:56 | |
|