Този начин е малко по-труден обаче е само малко. Ти винаги ще трябва да направиш селектиране на онези части които искаш да станат прозрачни от картинката. Не трябва да го правиш съвсем винаги с Polygonal Lasso tool или с нещо като него. Може да заградиш тази част
която да се вижда с Pen tool. Аз пиша за Photoshop и в GIMP е почти същото обаче. Така ще ти стане един path. Важно е да го направиш да се затвори на края.
После ще отвориш на панел Paths /виж го на картинката/ и ще направиш селекция по него. Трябва да натиснеш на накъсаното кръгче, което е оградено. Така става селекцията. Само трябва да запомниш да я преобърнеш с Ctrl+Shift+I клавишите. Другото видях вече че знаеш какво да направиш.
После е най-важното да изнесеш този path като за Illustrator от менюто File>Export. Напиши го на същото място като картинката за да е по-лесно после.
Друго много важно обаче е да отрежеш картинката
точно по края на това което искаш да е непрозрачното.
На края напиши картинката във файл с прозрачни части. GIF или PNG. Ти го знаеш как.
И после в Blender трябва да сложиш този path който изнесе от Photoshop. Става от менюто File>Import>Paths. Ще си го направиш на размерите както ти харесва където ти трябва. И е важно да го направиш на mesh с Alt+c клавишите. В Object Mode сложи Make на където пише TexFace. Само трябва да сложиш и картинката за текстура както ти го е разказал phrozencrew.
Аз мисля че не е много трудно за правене.