Обстановката в новия магазин ще бъде примамлива за клиентите. В нея, те ще могат да “общуват” с марката Sony Ericsson, да задават въпроси и тестват новите продукти, услуги и приложения. Персонал от специално обучени експерти ще обслужва посетителите, които ще могат да поръчат телефони и аксесоари, да сключат договор за ползване на PC-карти, свързани с мрежи на различни оператори, да закупят предплатени и пълни пакети, благодарение на сътрудничеството на Carphone Warehouse, които ще управляват магазина.
Магазинът ще бъде разположен на площ малко повече от 7300 фута, изцяло посветена на грижата за клиента и представянето на всички Sony Ericsson продукти в действие – музика, игри, изображения и качество на връзката. Акцентът ще е върху възможността посетителите сами да тестват продуктите. Ще се правят специални събития и промоции за потребители на различен клас телефони Sony Ericsson. Те ще бъдат насочени както към феновете на Sony Ericsson, така и към потенциалните клиенти, които за пръв път се докосват до марката Sony Ericsson.
Сутеренът на магазина ще бъде пригоден за посрещане на клиенти, за бизнес срещи и демонстрации. Магазинът е част от стратегията на компанията да стане един от трите най-големи производители на мобилни телефони.
“Съвпадайки с петата годишнина на компанията и с новия имидж на марката, новината за отваряне на специализиран магазин в центъра на Лондон ни дава възможността да общуваме директно с нашите клиенти, за да разбираме още по-добре техните нужди и да създаваме още по-интересни и ориентирани към потребителя продукти.”, казва Майлс Флинт, Президент на Sony Ericsson.
Това е един от първите магазини от този род, който ще бъде последван от отварянето на подобни магазини в много ключови градове по света.