Какво означава правилото "10-20-30" при провеждане на презентации?
18.05.2010 07:10 (преди 13 години и 11 месеца) | stefankr | показана 2516 пъти
Дълги, препълнени с допълнителна информация презентации са истинско изпитание за слушателите. Guy Kawasaki препоръчва три лесни начина, чрез които презентацията става по-добра...
Ако действително искате да продадете нещо на клиентите си или желаете идеите ви да достигнат до повече хора.
Накратко правилото "10-20-30" може да се формулира така:
Презентацията трябва да е с не повече от 10 слайда;
Продължителността на презентацията е до 20 минути;
Размерът на текста трябва да е не по-малко от 30 пункта, тъй като не всички хора вижда добре надалеч, а по-големите букви ни карат да сме по-лаконични.