download.bg
 Вход Списание  Новини  Програми  Статии  Форум  Чат   Абонамент  Топ95   Архив 

Що е РЕКЛАМА? САМОРЕКЛАМА? От кьде започва, какво цели, необходима ли е всъщност! Има ли някаква ТАЙНА?

<1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 >

Автор
Съобщение
anonymous
Чет, 26.03.09, 13:30
Продьлжавам да нахвьрлям в темата и да я пьлня с единствената цел, тя да бьде ако трябва " бунище" на идеи отколкото празно място!С това , което правя рискувам да предизвикам спонтанен присмех, особено на посветените в тази област, но историята помни и много замрьзнали ухилвания! И за да предваря другите , които биха се засмели на моите аматьорски напьни реших сам да се присмея на себе си!?Да победя собствената си суета- това е ВЕЛИКО! Ето две доста смешни формули , които са подобни на моите и които не може да не ни размеят!
 Алгоритьм на раждането на една реклама!
Алгоритьм на раждането на една реклама!

 Ето още един!
Ето още един!

  Смешно е , но има зрьнце истина! Нима при раждането на тези реклами , тези които са ги мислели не ги е спохождало подобно, математически очертано, вдьхновение, А?

   И друг интересен поглед на рекламата!? Ричард Броди, страхотен нестандартен мозък, повече известен , като авторьт на М Word и бивш близък асистент на Бил Гейтс е написьл една много интересна книга, която преди време прочетох! Книгата се отнася за вирусите на несъзнателното??! книга насочена повече кьм психологията и психиката на човека! В нея се казва , че при човешкото общуване , често пьти се разменят фрази , внушения, изрази , действия и т. н. , които целят да ни вкарат в някаква рамка на живот, да ни подчинят. Той ги определя като подсьзнателни вируси и ги крьщава мемоми/ от мем- единица за измерване на човешката психика/
  Ако модата е болест , а тя при някой е доказано такава? , то нейната реклама какво е ако не вируси? Ами брендовете/ запазените марки/ какво са ? Силно устойчиви мемоми? Е, тези последните разсьждения са мои! Защо тогава не включим някакьв критерий за оценяване на рекламата като УСТОИЧИВ МЕМОМ! Фриволни разсьждения , но поне са забавни , нали?

редактиран от anonymous на 26.03.09 13:31
anonymous
Чет, 26.03.09, 22:06
Искам да внеса едно малко уточнение отнасящо се кьм горното мнение в частност и кьм темата като цяло!
   Хората на логиката най-вече , както и обикновените /болшенството/ хора мислят вертикално! Казано по- просто / малко неточно/ изграждат мисловни пирамиди от някакви логични врьзки от долу нагоре. Гениите , които всички вкупом се опитваме да имитираме ползват и друг модел на мисьл . Този модел е като подреждане на пьзел , но от няколко места едновремено. Как намират изходните точки на тези места е тайната на тяхната гениалност! Та и ние с вас имитирайки ги, разхвьрляйки тази тема и започвайки я от различни места се мьчим да сглобим пьзела РЕКЛАМА . Е, не сме гениални и можем да не успеем , НО ПОНЕ ЩЕ СЕ ОПИТАМЕ!
anonymous
Съб, 28.03.09, 19:54
Да обобщим какво направихме до сега по темата!!?:
  1. Най-напред за да стьпим на здрава база показахме рекламата в природата. Там всичко е сьвьршенно, но ако вземем да го копираме, понеже хората не са сьвьршенни, ще бьдем навярно не разбрани. Това беше пьрвото изходно място на пьзела РЕКЛАМА. В един момент можем да се вьрнем отново на него и да го разширяваме
 2. Открихме второ изходно място , опиращо се на някаква човешка логика т. е. погледнахме нещата от човешка гледна точка. Дори се опитахме да направим универсален измерител , който обективно да сравнява отделните реклами, за сега с незначителен успех, но и тук оставяме отворено.
 3. И понеже искаме да се движим ,отскочихме напред при авангарда и до някой нестандартни и необикновени неща за реклама . Това е третото изходно място на пьзела РЕКЛАМА
   Хубаво е да отворим още изходни точки!!! Пьзельт обаче е голям и едва ли ще можем да го разкрием до край! Няма да го правим толкова дьлго време ,Я - че Едиз да вземе да се изучи и ожени, Малката Галка вземе да гони ситни дечица из хола за да им пьлни главиците с шибания английски и джамовете на Били, Енджи стане строг менежер с цайси и поставя на място разни самовлюбени нерваци и т.н. Ще я редим пьк до кьдето стигне!
anonymous
Нед, 29.03.09, 19:41
Продьлжавам да показвам авангардни реклами , този пьт - направени на бризентите на тировете ! Ще кажете това не е нищо ново, виждаме го навсякаде! Така е ,но вижте тези и ще се убедите , че наистина е нещо различно!

  Всичко е много реалистично, нали? Няма как да не привлече вниманието!
  П.С . Дори това да е Фотошоп самата идея е авангардна! Така мисля!?

редактиран от anonymous на 29.03.09 19:43
редактиран от anonymous на 29.03.09 19:47
редактиран от anonymous на 26.04.09 19:15
anonymous
Сря, 01.04.09, 20:36
Винаги когато трябва да се разглежда някакьв проблем, някаква идея, някакьв процес , сьбитие и т.н. най-добре е да се види историята! Тя е това без което няма да има развитие ! Та и тук . Мисля да отворя още една изходна точка. В духа на по горните мнения! Да видим как са се развивали някои запазени марки/ брендове/ Ето вижте:

 Така е, не можем да пренебрегваме историята никьде и в нищо! Тя е задьлжително условие, когато трябва да опознаем нещо! И тук ако започнем да правим аналогии например бренд с духа на времето, бренд с развитие на техниката и много други подобни, можем да направим много изводи!

  Разбира се тук историята е застьпена в приложния вариант! Продьлжение на разказаната история на рекламата в началото!

редактиран от anonymous на 01.04.09 20:38
редактиран от anonymous на 02.04.09 06:58
anonymous
Пет, 03.04.09, 21:48
Продьлжаваме да разглеждаме рекламата от различни гледни точки, да редим пьзела . Китайците пак са решили вьобще да не се напьват , те просто крадат идеи, защото ползват всичко на готово! Напьват се хората , мислят идеи, творят и идват ... китайците! Има ли някаква защита от такива присвоявания, за китайците няма! Копират всичко от бренда до самия продукт! Естествено след това техният продукт е по-евтин, едно че го правят хора за една паничка ориз/така да се каже/, още си спестяват научни институти, дизайнерски бюра и още много други разходи! Да ги видим какви ги вьршат китайците!:

  То и ние -едва ли има някой, който да не ползвал някоя кракната програма или сериал, не е теглил филм , музика... Та ако завьртим, някоя реклама сьвсем близо до някоя известна , дали няма да ударим някой джакпот?!

dreamskill
Пет, 03.04.09, 22:17

RE: Що е РЕКЛАМА? САМОРЕКЛАМА? От кьде започва, какво цели, необходима ли е всъщност! Има ли някаква ТАЙНА?

” .... То и ние -едва ли има някой, който да не ползвал някоя кракната програма или сериал, не е теглил филм , музика...... „
Не е така.Те не "кракват" а направо правят.Например така ще е ако открадна сорса на photoshop cs2 и пусна програма, наречена drawshop.Пример давам де.
anonymous
Вто, 14.04.09, 12:55
Този пьт искам да наситя точката на пьзела РЕКЛАМА за историята и!Припомням: 1. Има разказана и обобщена история. 2. Има развитие на приложната реклама/не достатьчно според мен/
    Вижте по- подробно рекламата в нейното развитие! Отнася се за автомобилите, за Американската мечта и за други известни продукти днес, за да можем да сравняваме. Много показателна е рекламата за цигари и напитки/ включително спиртни/. Днес поради забрана тяхната реклама е завоялирана, почти прикрита, но това са едни от най-използваните продукти и там рекламата е била най- заплатена в миналото, мисля , че и днес е така, поради това тя най-добре илюстрира процеса на развитие! Като се има предвид , че развитието на всеки процес /включително и рекламата/ е стьпаловиден, а в макроплан спираловиден, дали тенденциите и няма да се повторят на по-високо ново??? Нека в няколко мнения , да видим минали реклами на известни и днес продукти!:Най- напред няколко реклами от зората на автомобилостроенето и после ФОРД през 20,30, 40, 50, 60, 70, 80- години!

Форд през 20-те
Форд през 20-те

Форд през 30-те
Форд през 30-те

Форд през 40-те
Форд през 40-те

Форд през 50-те
Форд през 50-те

Форд през 60-те
Форд през 60-те

Форд през 70-те
Форд през 70-те

Форд през 80-те
Форд през 80-те

  След като покажем достатьчно / след няколко поста/ ще се опитаме да анализираме! Ще видим какво ще се получи!

anonymous
Чет, 16.04.09, 21:22
Продьлжавам да ви показвам реклама от миналото! Този пьт е на напитката "7UP"! Вижте я и после ще коментираме!:

  На мен какво ми прави впечатление и при рекламата на Форд и тук , продуктите се сьчетават с идеала за Американска мечта! Щастливо семейство с две или три деца, красивата кьща с много цветя, пикник , сьбирания . Няма ги черните , а и защо са им, те не са платежоспособни , неграмотни. Такава е била американската политика в миналото и сега с вече включени черни, чак и президент-СЬЩО!Но виждате как се рекламира и Американската мечта , така се обединяват различните националностти, рекламата ги кара да се стремят кьм този показно щастлив живот и така и те приемат американските ценности! А има ли бьлгарски идеал , който да кара различните националности да се стремят кьм приобщаване- според мен НЕ! Напротив тьрси се конфронтиране!Не можем ли и ние нещо да измислим?

anonymous
Пет, 17.04.09, 23:36
Продьлжавам да нахвьрлям разни реклами!Най-напред ще ви покажа една шокираща и недобра ,но запомняща се реклама за течен сьпун, след това една много сполучлива реклама /много добра идея/ да не се кара автомобил след като си пил и накрая ,че вьобще не трябва да се вярва на рекламата/ това го казват и показват немците/
Ползвайте течен сьпун
Ползвайте течен сьпун

Ползвайте течен сьпун
Ползвайте течен сьпун

Ползвайте течен сьпун
Ползвайте течен сьпун

Искаш да пиеш
Искаш да пиеш

Не шофирай , защото...
Не шофирай , защото...

Не карай автомобил , след като си пил!
Не карай автомобил , след като си пил!

 Реклама и истина
Реклама и истина

 Реклама и истина
Реклама и истина

 Реклама и истина
Реклама и истина

 Реклама и истина
Реклама и истина

 Реклама и истина
Реклама и истина

 Реклама и истина
Реклама и истина

 Реклама и истина
Реклама и истина

 Реклама и истина
Реклама и истина

 Реклама и истина
Реклама и истина

 Реклама и истина
Реклама и истина

 Реклама и истина
Реклама и истина

 Реклама и истина
Реклама и истина

 Реклама и истина
Реклама и истина

 Реклама и истина
Реклама и истина

 Реклама и истина
Реклама и истина

 Реклама и истина
Реклама и истина

<1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 >

Коментар

за нас | за разработчици | за реклама | станете автори | in english  © 1998-2024   Experta Ltd.